خرید مستقیم شارژ رایتل
یک شنبه 5 مرداد 1393برچسب:, ساعت 14:3 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

ای عزیزی که فلک کرده مرا از تو جدا / از کجا غنچه بچینم که دهد بوی تو را .

آرزوهایت را برآورده میکند خدایی که آسمانی را برای خنداندن گلی میگریاند .

اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد .

برچسب‌ها:

اس ام اس خیانت
شنبه 4 مرداد 1393برچسب:, ساعت 12:9 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

در فراقت آهنگ قلبم در غم است / بی صدا می خندم اما روزگارم درهم است . از هرچه می رود ، سخن دوست خوشتر است / پیغام آشنا ، نفس روح پرور است / هرگز از وجود حاضر غایب شنیده ای / من در میان جمع و دلم جای دیگریست . میان قلب من عشق تو پیداست / لبانت مثل گل خوشرنگ و زیباست / مشو غمگین اگر از هم جداییم / که بی رحمی همیشه کار دنیاست . من ، روز خویش را با آفتاب روی تو ، کز مشرق خیال دمیده ست آغاز می کنم ، من با تو می نویسم و می خوانم ، من با تو راه می روم و حرف می زنم ، وز شوق این محال که دستم به دست توست ، من جای راه رفتن پرواز می کنم .

جدیدترین پیامک ها و اس ام اس خیانت سال 93

من از زمانه که دست تو داد تقدیرم / هنوزم که هنوز است سخت دلگیرم / تو رفته ای و من اندر هجوم خاطره ها / چو قاب عکس قدیمی اسیر تصویرم . چشم به قفل قفسی هست و نیست / بی تو در این خانه کسی هست و نیست / کیست که چون من به تو دل بسته است / مثل من ای یار کسی هست و نیست . من وجودم به تو مدیون و دلم مامن توست / آرزویم نظری روی تو و دیدن توست / من اگر دور ز تو هستم و دلتنگ شدم / با صدای خوش تو غرق در آهنگ شدم . تو که عشقو تو ویرونی ندیدی / شب سر در گریبونی ندیدی / نمی دونی چه دردی داره دوری / تو که رنگ پریشونی ندیدی .

برچسب‌ها:

اس ام اس خیانت و نامردی
جمعه 3 مرداد 1393برچسب:, ساعت 22:7 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

چشم به قفل قفسی هست و نیست / بی تو در این خانه کسی هست و نیست / کیست که چون من به تو دل بسته است / مثل من ای یار کسی هست و نیست .

من وجودم به تو مدیون و دلم مامن توست / آرزویم نظری روی تو و دیدن توست / من اگر دور ز تو هستم و دلتنگ شدم / با صدای خوش تو غرق در آهنگ شدم .

تو که عشقو تو ویرونی ندیدی / شب سر در گریبونی ندیدی / نمی دونی چه دردی داره دوری / تو که رنگ پریشونی ندیدی .

برچسب‌ها:

اس ام اس تیکه دار
پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:, ساعت 23:45 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

گویند گنج در خرابه هاست ، چه گنجی بهتر از تو و چه جایی از دلم خرابتر . هر صدفی لیاقت داشتن مروارید رو نداره ، یادت باشه واسه هر صدفی مروارید نشی ! باورت گر بشود گر نشود حرفی نیست / اما نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست . چون زلف توام جانا ، در عین پریشانی / من چشم تو را مانم ، تو اشک مرا مانی / من خاکم و من گردم ، من اشک و من دردم / تو مهری و تو نوری ، تو عشقی و در جانی . هر آغازی را پایانی است ، صد حیف که آغاز عشق تو پایان عمر من بود .

متن و جملات تیکه دار و اس ام اس تیکه دار جدید

بی تو این فاصله ها طاقت من را برده / ساعتم زنگ زده ، عقربه هایش مرده / کاش باور کنی از دوری تو دلتنگم / این دل خسته ام از دوری تو پژمرده . وصل تو کجا و من مهجور کجا / دردانه کجا ، حوصله ی مور کجا / هرچند ز سوختن ندارم باکی / پروانه کجا و آتش طور کجا . ترسم که تو هم یار وفادار نباشی / عاشق کش و معشوق نگه دار نباشی / من از غم تو هر روز دوصد بار بمیرم / تو از دل من هیچ خبر دار نباشی . آنگاه که آوار تنهایی روحت را در هم شکست ، گوشه ی قلبت را بنگر ، من آنجا به انتظارت هستم .

برچسب‌ها:

اس ام اس تیکه دار زیبا
چهار شنبه 1 مرداد 1393برچسب:, ساعت 11:49 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

وصل تو کجا و من مهجور کجا / دردانه کجا ، حوصله ی مور کجا / هرچند ز سوختن ندارم باکی / پروانه کجا و آتش طور کجا .

ترسم که تو هم یار وفادار نباشی / عاشق کش و معشوق نگه دار نباشی / من از غم تو هر روز دوصد بار بمیرم / تو از دل من هیچ خبر دار نباشی .

آنگاه که آوار تنهایی روحت را در هم شکست ، گوشه ی قلبت را بنگر ، من آنجا به انتظارت هستم .

برچسب‌ها:

 
دیگر موارد